Say (O Muhammad ) : "He is Allah, (the) One"Allah-us-Samad (The Self-Sufficient Master, Whom all creatures need, He neither eats nor drinks)."He begets not, nor was He begotten;"And there is none co-equal or comparable unto Him." (surah al-ikhlas,al-quran)

The Prophet (peace and blessings be upon him) said,

"Almighty Allah says, "I am –absolutely- in no need of partners. Whoever does a deed for the sake of others as well as Me, I leave that person and that deed." (Muslim)

Thursday, November 25, 2010

Perkahwinan Paling Pelik.. Pecah Rekod..!!!!

0 respon

Di zaman moden ni lah manusia semakin pelik ....Percaya atau tidak, MANUSIA BERKAHWIN DENGAN BENDA DAN BERKAHWIN DENGAN DIRI SENDIRI.....!!!!!!

Mungkin masa zaman batu belum pernah terjadi lagi perkara yang ..... Bukankah manusia itu diciptakan berpasangan..... Manusia pasangannya manusia iaitu laki2 dengan perempuan...... Bukannya dengan benda ataupun diri sendiri......

APA NAK JADILAH dengan dunia sekarang nie.... AL Maklumlah, DUNIA AKHIR ZAMAN......

1.
Pernikahan Dengan Bantal

Cinta sejati yang pelik timbul dalam perbagai ragam. Ini yang dialami oleh Lee Jin-gyu. Pemuda yang berasal dari Korea ini memberanikan diri menikahi bantal ‘dakimakura’ kesayangannya yang tertampal gambar karakter kartun. Bantal tercinta Lee menampilkan karakter ‘Fate Testarossa’, yang diambil dari siri kartun ‘gadis ajaib’ iaitu Mahou Shoujo Lyrical Nanoha.

2. Pernikahan Dengan Diri Sendiri

Liu Ye, 42, pemuda yang berasal Zhuhai, China begitu mencintai dirinya sendiri. Akhirnya menikahi dirinya sendiri dengan majlis pernikahan pernikahan tradisional di hadapan lebih 100 tetamu undangan. Dia mengabadikan model dirinya dan didandan seperti pengantin perempuan dengan bergaun merah.

3. Pernikahan Dengan Benda

Erika, 39, seorang bekas tentera yang tinggal di San Francisco. Perasaan pelik yang tertanam sejak lama dengan mempunyai pengalaman jatuh cinta terhadap benda. Akhirnya dia menikahi Menara Eiffel dengan dengan majlis sederhana yang dihadiri saudara terdekat pada 4 Jun 2008.

 _________________________________________________
Mungkin mereka2 nie tidak ada hati/nafsu terhadap manusia.....

Dunia.... Duniaaa..... DUniaaa.......


Credit to/sumber dr: Oh....TIDAK!!!!

0 respon:

Related Posts with Thumbnails
blogspot statistics