Say (O Muhammad ) : "He is Allah, (the) One"Allah-us-Samad (The Self-Sufficient Master, Whom all creatures need, He neither eats nor drinks)."He begets not, nor was He begotten;"And there is none co-equal or comparable unto Him." (surah al-ikhlas,al-quran)

The Prophet (peace and blessings be upon him) said,

"Almighty Allah says, "I am –absolutely- in no need of partners. Whoever does a deed for the sake of others as well as Me, I leave that person and that deed." (Muslim)

Wednesday, June 9, 2010

Logo Yahudi Zionis Dalam Laptop_PC_Notebook kita..!!

14 respon
assalamualaikum & salam sejahtera kepada semua pembaca yang setia lagi budiman.
( Lambang segi 6 atau "Bintang David" & tapak kaki lilin berjabang 7, Menorah. Kedua-dua lambang tersebut merupakan lambang agama yahudi)

Hari ini saya ingin berkongsi satu maklumat yang sangat penting dan mesti didedahkan kepada semua orang ....

Lambang Zionis sebenarnya tersembunyi disebalik laptop kita semua.... Apa tidaknya kan sebahagian alat2 canggih komputer dan laptop hari ini datangnya dari teknologi Israel...

Mungkin anda rasa tidak percaya... Apa kata anda tengok sendiri didalam komputer-laptop-netbook anda...
jangan tekazuuutttt.......!!

ikuti langkah berkenaan;
C:/ProgramFiles --> Microsoft Office --> MEDIA --> CAGCAT10 -->J0285926.WMF

ataupun anda tekan Start>> Search dan taip J0285926.WMF.....

Pasti gambar seperti dibawah anda akan jumpa...
 
 
Mungkin gambar tersebut ada maksud yang tersirat... Apa yang boleh saya katakan adalah rancangan Zionis memang hampir dengan kita.. Berhati-hatilah... 

Jangan lupa beritahu kepada kawan-kawan, rakan-rakan dan kepada sesiapa sahaja...
 tepuk dahi tanya akal buatlah kesimpulan yang logikal.. 

sekian, terima kasih..





14 respon:

IMAN'S UMI says:
June 9, 2010 at 8:57 AM

Done...ces dlm lappy ku pn ada rupanya...dh dihapuskan tadi...

Labuan Perception says:
June 9, 2010 at 10:04 AM

bguslah...ctau kwn2 yg lain

IMAN'S UMI says:
June 9, 2010 at 10:06 AM

Udah ku kasi tau, bah!

Labuan Perception says:
June 9, 2010 at 10:31 AM

bah bisai tah mun macam atu..
^_^

IMAN'S UMI says:
June 9, 2010 at 10:33 AM

Mun kitak komen dlm bhs sabah, mek sik fhm, bah! bahasa melayu la, bah.

Labuan Perception says:
June 9, 2010 at 10:40 AM

haha... bhsa melayu brunei baa tu...

bah bisai tah mun mcm atu
translate: bgus(bisai)lah(tah) mun(klau)mcm itu(atu)....

IMAN'S UMI says:
June 9, 2010 at 10:41 AM

Dah ku agak, tp bisai tah tu yg x fhm tadi...

Labuan Perception says:
June 9, 2010 at 11:01 AM

bljr bhsa kita hari ni..hehe

Labuan Perception says:
June 9, 2010 at 11:01 AM

bljr bhsa kita hari ni..hehe

IMAN'S UMI says:
June 9, 2010 at 11:02 AM

Nti ku ajar kau bahasa Kelantan pula, mau? Kekekeke

Labuan Perception says:
June 9, 2010 at 11:06 AM

kawe bulih sje...hehehe

Anonymous says:
June 9, 2010 at 1:44 PM

adoi...bukan saja lambang ani dlm laptop/komputer kita..byk lg..lambang kubah masjid, hindu, kristian suma pun ada....itu kan gmbr clipart utk religious?..

kenapa kita sbg umat islam cepat melatah?...hanya kerana gambar kita mahu melenting, sedangkan mana peranan kita menyampaikan doa utk para pahlawan kita yg bersabung nyawa d bumi gaza? dari kita membuang masa hanya kerana icon ini, baik kita sama2 sampaikan doa.. jgn kelihatan terlalu panik. kerana panik kitalah kunci kekuatan rejim zionis.

doa! itu lebih penting! icon tidak bisa berkata apa2, tapi doa kita Allah Maha Mendengar!

IMAN'S UMI says:
June 9, 2010 at 2:01 PM

To anon di atas,
Laa ko ni, doa dh doa...nape pula ko yg melatah? klu ko xnk buang lambang tu pun, who cares? ko buat je ape yg ko suka, si LP ni cuma smpikn info berkaitan, so ko fikirla sendiri.

Labuan Perception says:
June 9, 2010 at 5:50 PM

oppss...relak2.. jgnlah pula kita bergaduh sesama sendiri...sy juz berkongsi info... itu terserahlah anda yg mmbuat keputusan sma ada nak simpan icon tu or x... hak masing2.. sy juz kongsi apa yg perlu dikongsikan...^_^...

Related Posts with Thumbnails
blogspot statistics